فارس روتی شو !

تحویل آنی و رایگان سرویس بدون مراجعه حضوری

فرم سفارش انترنت

شرایط مشترک

  1. مشترک در حیطه امکانات و اختیارات خود مؤظف به حفظ امنیت شبکه و جلوگیری از انجام اقداماتی نظیر ویروسی نمودن شبکه، هک نمودن سایت‌ها، ارسال Spam و … می‌باشد. همچنین مشترک متعهد است از هر گونه اقدام برای ایجاد اختلال در سرویس‌های عمومی و خصوصی، دسترسی بدون مجوز به اطلاعات خصوصی افراد، شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و خارجی و استفاده از سرویس دیگر مشترکین خودداری نماید.
  2. مشترک حق واگذاری موضوع قرارداد را به غیر؛ به‌صورت کلی یا جزئی ندارد؛ در غیر این صورت شرکت مجاز خواهد بود بصورت یک جانبه قرارداد را فسخ و باقیمانده‌ی مبلغ قرارداد را به نفع خویش ضبط نماید. مسئولیت  هر گونه استفاده‌ی غیرقانونی و غیر مجاز و یا ایجاد اختلال به‌عهده‌ی مشترک می‌باشد.
  3. مشترک متعهد می‌گردد در صورت تغییر مشخصات تماس (شماره تماس، ایمیل)، اطلاعات جدید را به شرکت اطلاع دهد . در صورت عدم اطلاع رسانی و بروز هرگونه مشکلی در برقراری تماس با مشترک، مسئولیت عدم اطلاع از مواردی که متضمن اطلاع رسانی می‌باشد، به عهده مشترک خواهد بود.
  4. چنانچه به دلایلی پس از تحویل سرویس، در شبکه و یا تجهیزات مورد استفاده، تغییراتی ایجاد شود که منجر به اختلال در خدمات گردد و رفع آن ملزم به حضور کارمند در محل مشترک باشد، راه‌اندازی مجدد منوط به پرداخت هزینه خواهد بود .
  5. حفاظت از اطلاعات، امنیت شبکه، نام‌های کاربری و رمز‌های عبور به عهده مشترک خواهد بود.
  6. کلیه‌ی سرویس‌ها دارای آدرس IP به صورت Dynamic می‌باشند. در صورت نیاز مشترک به آدرس IP به صورت Public،  مشترک می‌تواند ضمن ارائه‌ی درخواست مکتوب و پرداخت هزینه‌ی آن از IP Public استفاده نماید.
  7. مشترک می‌تواند جهت جمع‌آوری سرویس خود پیش از موعد مقرر به صورت حضوری به دفتر فروش شرکت مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت مکتوب اعلام دارد.

شرایط شرکت

  1. شرکت خدمات پشتیبانی فنی تلفنی در موضوع استفاده از خدمات اینترنت به مصرف‌کننده را به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته تعهد می‌کند .
  2. تکنسین شرکت باید با نرم‌افزارهای اندازه‌گیری لحظه‌ای پهنای باند، مشترک را از صحت و کیفیت سرویس خریداری شده اطلاع دهد.
  3. تغییر بسته‌ی اینترنت مشترک (نوع خدمات، ارتقاء یا کاهش) با توجه به امکانات، صلاح‌دید، شرایط و ضوابط شرکت و در ابتدای دوره اشتراک بعدی امکان‌پذیر خواهدبود .
  4. شرکت می‌تواند به صلاح‌دید خود و در راستای حفظ امنیت و یا بهره‌وری مناسب شبکه، برخی از دسترسی‌های مشترک بر روی بعضی از پورت‌ها و یا پروتکل‌ها را محدود نماید.
  5. شرکت متعهد است در صورت اطلاع از قطعی سرویس، به مشترکین در این خصوص اطلاع‌رسانی نماید.
  6. شرکت فارس روت عدم قطعی سرویس خود را با آپتایم 98 فیصد تضمین می‌کند.
  7. شرکت فارس روت متعهد است در صورتی که اختلال و قطعی به وجود آمده مربوط به شبکه‌ی فارس روت و در حیطه‌ی مسئولیت شرکت باشد، مطابق با ظوابط و چارچوب موافقت‌نامه اقدام به جبران قطعی‌ها نماید .

تبصره: جبران خسارت به مشترکین توسط شرکت تنها بر اساس اضافه نمودن حجم و اضافه کردن مدت زمان اشتراک می‌باشد.

شرایط فعال‌سازی بسته و پرداخت هزینه‌ی اینترنت

  1. مشترک باید قبل از فعال‌سازی مجددِ بسته‌ی خویش هزینه‌ی اینترنت خویش را پرداخت نماید. 
  2. اگر مشترک در حالت‌های استثناء نتواند هزینه‌ی اینترنت خویش را قبل از فعال‌سازی پرداخت نماید، می‌تواند برای فعال‌سازی بسته‌ی خود به خدمات مشتریان به تماس شود. در این حالت مشترک فرصت دارد تا 24 ساعت هزینه‌ی اینترنت خویش را پرداخت نماید. در غیر این صورت اینترنت بگونه‌ی خودکار قطع می‌شود. و تا زمان تصفیه حساب کامل قطع خواهد بود.
  3. در صورت که اینترنت مشتری به دلیل عدم پرداخت قطع گردد، مشتری مکلف است روز های قطع شده را نیز پرداخت کنید.

راه های ارتباط با فارس روت

با ما در تماس شوید

تماس بگیرید

0799656580

آدرس

جاده بانک خون، صادق 11، هرات

پیام گیر

farsroute@